Fler än en

Fler än en anledning att känna glädje, fler än en anledning att vara tacksam, fler än en anledning att vara stark. Ja, just nu svävar jag på moln, så glad för att jag är frisk & lever sunt. Min biologiska ålder är nämligen en annan än min kronologiska. Detta sa min gynekolog i förra veckan, min kronologiska ålder var ca 28. Hör & häpna.. Hur som helst är jag lycklig - Livet är nyckfullt! Och jag tänker fortsätta njuta.. ❤ Och ännu mer när de kommit ;-)
nyttig järnrik frukost i sängen
#superwoman
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Du strålar som en sol hela du. Underbart att du mår så bra - det är du värd. Ha en härlig sommar nu! Semesterdags för mig..

Svar: Fina ord Ronnie, ja, jag mår fantastiskt bra. Ha en härlig sommar du med! Min semester börjar i morgon.
Helene Zulauf

#2 - - Anonym:

Ahh...en bulle i ugnen?😃

Svar: Eller två.. ;-)
Helene Zulauf

Upp