De små liven

I min mage alltså,, övar akrobatik när det är kväll och dags att sova. Nåja, är väl då att de är aktiva även på dagen men att jag då inte känner det lika väl som när jag lagt mig stilla till ro. Hursomhelst är det såklart härligt att känna dem röra sig. Är ju detta som jag tycker är allra häftigast! Båda är nu dryga 25 cm långa och jag känner mig redan som jag ska spricka. Men varje vecka som de får stanna i magen är viktig. Veckan som gått har varit händelserik, med extrabesök på Mvc då jag blev så yr att jag fick stödja mig. Visade sig att mitt järnvärde hade sjunkit till rekordlågt på nolltid. Så nu stränga order om högre järnintag. Syrrans födelsedag i veckan också, vi åkte Segway på Fredagen (måste göras om) störtkul! Var idag i Skövde och hälsade på morsan som ligger på sjukhus pga lårbensbrott, blev Klings kokosbollar #gofika , självklart blev det även handlat lite babykläder (igen) , i morgon Måndag och Tvillingträff. Nu läggdags.. / H
Allmänt | |
Upp