Love Life

Älska livet! - eller lev livet till fullo och njut, njut av alla glädjeämnen. Stora som små, vakna upp varje dag och var glad åt livet och vad du får uppleva, stanna upp och tänk efter vad mycket det finns att vara glad över. Många saker tar man som självklara & glömmer lätt att vara tacksam. Inte svårt att gissa vad jag just nu är som allra gladast över - födelsen av två efterlängtade nya liv. Trodde dock de vid detta laget skulle ha anlänt ;-) men hade fel. Tydligen gillar de att ligga kvar i trygga magen. Hur som helst är de välkomna när de bestämmer sig för att komma. En väldigt överraskande och rolig sak hände igår, när en gravid-tidskrift eller magasin från Storbrittanien hörde av sig via Instagram och ville ha med mina gravidfoton i tidningen. Svarade givetvis genast Ja. Så ska nu välja de bästa bilderna och maila dessa. Ska bli himla kul att se resultatet :-) Just nu ligger jag i soffan och vilar, känns skönt att lägga upp mina svullna ben & fötter. Senare blir det film och melonglass ( dagens craving) efter det har jag alldeles säkert somnat. Önskar trevlig kväll till alla läsare
Worrying is wasting time on things you can't control.
En fika för Andreas ❤
Allmänt | |
Upp