Familjelördag

Som ni alla vet så älskar jag tävlingar, och händer ju rätt ofta att jag vinner :-) sist vann jag 6-rätters middag för mig & tre vänner på Göteborgs nya dinnerclub "The Concept" som öppnar 2018. Ser fram emot det med spänning. Nu är jag med i två (faktiskt) tävlingar om hotellvistelse i huvudstaden. Den ena är en weekend för hela familjen. Den andra är en hotellnatt för två på flotta Hotell kung Carl (se bild nedan) tävlingen finns hos johannatoftby.se (bild nedan) blir ju dubbel chans att vinna ;-) Vore perfekt med en liten "getaway" före Jul. Helgen slut imorgon. Har varit full rulle, pizzabak i Fredags + chokladbollskladdkaka (bakad av duktiga syster) vi har fått dille på att testa olika kladdkake-recept. Idag provkörning på Bilia och nu ikväll kollade vi film, "Dumma mej 3". Tvillingarna fortfarande förkylda, hoppas det går över snart. Nu ska jag ladda ned en "Norrskens-app" sen försöka sova lite före "nattskiftet". /H
Foto: Johanna Toftby
Blev ett litet ljus i kakan då det var tvillingarnas 10- månadersdag. #snartettårsdag
Allmänt | |
Upp