Ett lätt liv

Ja, somliga tycks tro att det faktiskt finns något sånt. Är ju så att det är upp o ned i livet, och ibland väldigt mycket att fixa, ordna ch ta tag i. Då man känner - Nä, nu får det vara nog! Trista saker som sker, jobbiga hinder. Eller människor i ens omgivning som gör sitt bästa för såra och förstöra, personer som inget annat vill än att göra skada. Jag brukar inte låta dessa komma in i min "frid-zon" dela mitt "ljus". Tänker inte heller denna gång släppa in dem. Vet ju att det bara är trångsynta, illvilliga och onda människor som bara drivs av avundsjuka och egoism. Pur ondska. De är Inte välkomna hos mig. Så ägnar dagen åt positiva tankar. En härlig dag/kväll med mina fina barn. Fylls av kärlek & glädje när jag tittar på dem. Ska försöka vila lite också, då jag äntligen fått en stund för mig själv :-)
Allmänt | |
#1 - - Ronnie:

Du är fantastisk H. Man måste beundra ditt positiva synsätt på livet och framförallt människor. Fantastisk är ordet.

Svar: Tack tack! Vet inte om jag är fantastisk. Är bara mig själv.. Vägrar låta nån annan bestämma hur jag ska vara. Även om många tycker jag är knäpp,, haha.. Fast det är de som inte känner mig ;-)
Helene Lundberg

Upp