Is på bilrutan

Igår morse var första morgonen jag fick skrapa isiga bilrutor. Är en grej med vintern jag verkligen ogillar förutom kylan ;-) Det enda som jag tycker är bra med vintern är ju Julen som ni vet. Har så här i slutet på Oktober börjat lyssna på julmusik i bilen, I love it! Så nu börjar nedräkningen till Julafton ❤️ Och tänk vilken bra utsikt över årets Tomteparad från min takterass! Välkommen den som vill joina ;-) #stansbästaläge Nedan bjuder jag på ännu en bild från inspelningen av Ullared Julspecial (lekte lite med filter så jag fick Rosa hår, läckert) /H
Var inne på nyöppnade Sensi Clinic & Claudias hudvård i lördags och blev mycket ompysslad. Välbehövligt kan jag säga. Ni som inte varit där, gå dit genast! Extra förmånliga priser November ut. /H
Allmänt | |
#1 - - matts jansson:

Längtar till Julspecialen Det ska bli så spännande, allt pynt vi köpte då har vi packat ner i lådor för att öppnas till jul. Hur gjorde du ?
Men alla julklappar som man smög med kommer familjen se vad man har köpt innan jul på tv .Hihi

Svar: Hej hej! Köpte klappar till barnen, och klart de stora kommer se några av dem (om jag inte håller för deras ögon) haha,, hursomhelst. Det blir som det blir. Bra alltså! ;-) 48 dagar kvar till Jul, I love it!
Helene Lundberg

Upp