Universe is calling

Dagens rubrik passar förträffligt, för vet ni vad?  Imorse när jag som vanligt ska stuva in småttingarna i bilen för att åka till dagis så är hela trottoaren & gatan "strösslad" med hjärtan❤️ Blev så glad! Tänkte direkt på Jessica Bergne och Linnea Lundholm’s "Kärleksevents" . Bombsäker på att det var deras påhitt i raden av skojigheter som förgyller vardagen. Frågade Jessica som faktskt sa nej och svarade som rubriken lyder "universe is calling"  Är benägen hålla med. För visst är det så, universum påkallar vår uppmärksamhet att tänka på våra medmänniskor, visa uppskattning & sprida kärlek! Och kan tala om att Jag blev i alla fall jätteglad. Kan inte tänka mig en bättre start på dagen! Solen skiner och hjärtan överallt❤️ Detta är dagens budskap!  Kvällens budskap är - Titta på Kanal5 ikväll kl 20!! Då blir det shopping på Gekås i Ullared. Det är också kärlek.. ❤️  /H (null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - mats jansson:

Hur bra som helst Kollade i kväll . Inte så intreserad i mode men det var kul att se

Svar: Ja det var helt okej, trots att de klipper ihop det så det ska verka lite knasigt det man svarar haha, men det bjuder jag på! Vi ses igen i avsnitt 9 el 10
Helene Lundberg

#2 - - Anonym:

Du är så himla fin och förtjänar någon som tar hand om dig och ger dig allt! Jag vill ge dig min kärlek. Är 30, men det kanske är ok ändå?

Svar: Åh tack för fina ord, och ja det stämmer.Förtjänar verkligen en bra man.Har dock bestämt mig för att hitta en man i min egen ålder. som har livserfarenhet, hög ansvarskänsla och egna barn. men mycket smickrande.
Helene Lundberg

#3 - - Anonym:

Så du har dejtat yngre män tidigare? Det låter härligt! Jag är väldigt mogen för min ålder. Har alltid varit. Och har haft flera längre förhållanden med äldre kvinnor. Hoppas du haft en bra dag, finis <3

Svar: har både igår & idag haft ljuvliga dagar, tack
Helene Lundberg

Upp