Från morgon till kväll

Harmoni är ledordet. Helgen, och då särskilt lördagen har varit ljuvlig. Fick en galen idé på Fredag kväll, att åka till min favoritcamping vid Sämsjön. Heaven on earth är detta stället som jag bara älskar. Tyvärr inget ledigt då jag ringde, men hon fixade det till slut och jag packade täcke/kudde o tandborste och drog iväg. Sov så gott med ett mullrande åskväder under natten. På morgonen kom sen raraste Petra och anslöt. Vi åt frukost kl 8 med utsikt över sjön och satt riktigt länge. Makalöst vackert. Sen morgondopp, såklart fotade vi massor. Blev magiska bilder!! Packade ihop och åkte till golfklubben för lunch. På kvällen blev det favoritstället nr2, Dorsia i Göteborg. Jag fick idén, och Petra nappade direkt. Då hennes radio i bilen pajat satt hon o sjöng hela vägen, underbart! Tack kära vän för en toppenhelg❤️   (null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - Matts Jansson:

Ser väldigt fint ut , tur att dom ordna plats , bra reklam för dom . Är det stuga du hyr då eller rum?

Svar: Är väldigt fint. Denna natt var det ett ”Stält” ;-) . Googla på Säms camping o kolla deras sida. Du kommer älska stället!
Helene Lundberg

Upp