Livgivande

Denna Fredag blev ju toppen! Dock en tidig start då lillan vaknade en timma före satt larm. Men blev ju bra ändå, vi kunde ta det riktigt lugnt och när jag lämnat på dagis, gick färden mot Töreboda. En klinik jag precis fått nys om, i Fägre strax utanför Töreboda. I ett vackert inrett hus där varje detalj andas lyx har jag tillbringat min förmiddag. Kombinationen ett mycket proffesionellt bemötande, kunnande och servicemedvetenhet tilltalade mig som kund. En stark kvinna som med sin långa erfarenhet lade fokus på mig denna dag då kvinnor ska hyllas och lyftas fram. Kände mig som en prinsessa! Den känslan är kvar än. Kommer definitivt bli fler besök, och nedan en "före" bild på mig. Om några dagar bilder på resultatet av dagens behandling.  Så  - Fortsättning följer.. / H (null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du är vacker som du är!

#2 - - Anonym:

Åh vad fint skrivet🙏🏽😍 vad glad jag blir när jag läser, du är så välkommen🥰

Svar: Taaaack! 😍😍
Helene Lundberg

Upp