Vara vänlig mot sig själv

Är ju nåt jag får säga åt mig själv varje dag. Mitt nr Ett mål är ju att stressa mindre och varva ned. Tanka energi & kraft. Ni som känner mig vet ju att jag är som sådan att jag sätter andras välmående framför mitt eget, då särskilt mina barn. De kommer alltid först, och har Alltid gjort.  Man kan säga att  det mesta kretsar kring dem, och saker som rör min familj. Trist är nu när jag synts i tv (ånyo till hösten)  så har det drällt in massa hat-kommentarer, både på lokala tidningars kommentarsfält, Sklt’s fb mm. Fick skärmdumpar sänt till mig av väninnan som själv gav sig in i tråden till mitt försvar. Tackar från hjärtat!  Är ju nämligen så att de som känner mig Vet vem jag är..  Fast måste göra er "troll" besvikna. Bryr mig inte om detta strunt, men roligt att det finns ett sådant brinnande intresse av min person.  Säger avslutningsvis som Hanif Bali   -  Har man inga fiender har man aldrig stått upp för nånting!  /H (null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hanif ä kung!

#2 - - Anonym:

Fy vilken äcklig kärring den där solwei blää

Svar: Ja man är i alla fall ingen godhjärtad människa när man skriver så om nån man inte vet någonting om eller känner det allra minsta..
Helene Lundberg

Upp