Otrygghet

Mina inlägg brukar ju vara av positiv art. Men detta inlägg handlar om ren o skär ondska. När någon angriper en helt för dem främmande person och dennes barn passar inget annat ord bättre. Jag kämpar varje dag, och behöver verkligen inte fler " hinder". I söndags, eldade någon upp barnens vagn som stod på bakgården. Hade tänkt from denna vecka börja promenera till dagis då termometern nu visar " sommar" . Barnen har längtat efter det, och har redan velat åka vagn flera veckor.. nu blir det tyvärr inte så. Har för närvarande inte råd köpa ny, så det får vänta. Har förstås polisanmält, men kommer ju hjälpa föga. Som jag sa till reportern fr lokalpressen som var här igår - " Kände mig trygg i denna lägenheten när vi flyttade in för 1,5 år sen, men den känslan är nu borta!"  Trist att människor beter sig så, och att de uppenbart vill skada andra..  Är det någon som har eller vet nån som har en vagn till skänks? Så vore jag evigt tacksam. Hör av er här eller till Skaratidningen. Tack på förhand! /H  

Allmänt | |
Upp